dissabte, 5 de novembre del 2016

Tallers internivells i interdisciplinars a cicle superior!

Enguany a Cicle Superior, hem iniciat la metodologia dels tallers. Es tracta de tallers internivells i interdisciplinars. A continuació us detallem quins tallers fem aquest curs 2016-17 i en què consisteixen. També us afegim quatre fotografies i algun petit vídeo perquè us en feu una idea. Els i les alumnes estan molt contents i esperen amb moltes ganes la sessió del divendres, ja que estan aprenent de manera lúdica i potenciant el treball cooperatiu entre el grup d’iguals.

1) Ready, Steady, Go: L’enfocament d’aquest taller és principalment comunicatiu i pretén integrar les quatre habilitats lingüístiques (listening, reading, speaking i writing) de la llengua anglesa.
En el taller es persegueix que s’utilitzin els recursos lingüístics necessaris perquè l’alumne utilitzi la llengua en situacions de la vida real.

2) Hort: El taller estarà enfocat a conèixer i mantenir l’hort, així com les plantes que hi conreem.


3) Jocs matemàtics: En aquest taller, es donaran a conèixer una sèrie de recursos matemàtics per tal de desenvolupar les capacitats d’observació i anàlisi de les possibilitats, execució, i reflexió a l’entorn dels fets geomètrics.



4) Writing workshop: Aquest taller pretén reforçar una mancança detectada en l'alumnat: l'expressió escrita en anglès. El punt fort serà la descripció d'imatges, majoritàriament obres d'art. Es treballarà en grups i es fomentarà el treball cooperatiu.


5) Mitjans audiovisuals: El taller d’audiovisuals té com objectiu que l’alumne treballi amb diferents eines de producció d’imatge, vídeo i d’àudio orientades a la creació de continguts audiovisuals. Es treballaran conceptes bàsics de fotografia i vídeo i es descobriran eines per al seu tractament.

6) Experimentació científica: Realitzarem activitats experimentals on anirem construint junts, aplicant una metodologia d’ensenyament-aprenentatge de les Ciències fonamentada en el “Fer-Pensar i Comunicar” propi de les Aules de Ciència. Així, predominaran l’observació, la formulació d’hipòtesis, el disseny i l’experimentació, la constatació de resultats, la comunicació de resultats, la modelització...


7) Teatre i lectura dramatitzada: En aquest taller es vol reforçar amb els alumnes la lectura i sobretot la pronúncia i entonació dels textos teatrals.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada