Enguany a Cicle Superior, hem
iniciat la metodologia dels tallers. Es tracta de tallers internivells i interdisciplinars. A continuació us detallem quins tallers
fem aquest curs 2016-17 i en què consisteixen. També us afegim quatre
fotografies i algun petit vídeo perquè us en feu una idea. Els i les alumnes
estan molt contents i esperen amb moltes ganes la sessió del divendres, ja que
estan aprenent de manera lúdica i potenciant el treball cooperatiu entre el
grup d’iguals.
1) Ready, Steady, Go: L’enfocament d’aquest
taller és principalment comunicatiu i pretén integrar les quatre habilitats
lingüístiques (listening, reading,
speaking i writing) de la llengua anglesa.
En el taller es persegueix que
s’utilitzin els recursos lingüístics necessaris perquè l’alumne utilitzi la
llengua en situacions de la vida real.
2) Hort: El taller estarà enfocat a
conèixer i mantenir l’hort, així com les plantes que hi conreem.
3) Jocs matemàtics: En aquest
taller, es donaran a conèixer una sèrie de recursos matemàtics per tal de
desenvolupar les capacitats d’observació i anàlisi de les possibilitats,
execució, i reflexió a l’entorn dels fets geomètrics.
4) Writing workshop: Aquest
taller pretén reforçar una mancança detectada en l'alumnat: l'expressió escrita
en anglès. El punt fort serà la descripció d'imatges, majoritàriament obres
d'art. Es treballarà en grups i es fomentarà el treball cooperatiu.
6) Experimentació científica: Realitzarem
activitats experimentals on anirem construint junts, aplicant una metodologia
d’ensenyament-aprenentatge de les Ciències fonamentada en el “Fer-Pensar i
Comunicar” propi de les Aules de Ciència. Així, predominaran l’observació, la
formulació d’hipòtesis, el disseny i l’experimentació, la constatació de
resultats, la comunicació de resultats, la modelització...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada