dimecres, 25 de gener del 2017

El text explicatiu. El bullying.

Els nens i nenes de cinquè també vam assistir a la representació de teatre sobre el Bullying. Un dels  aspectes que valorem més d’aquesta activitat és la possibilitat de posar-se en la pell dels personatges protagonistes del Bullying i fer d’actors i actrius. La Verònica, directora del grup de teatre,  ens va ajudar a reflexionar conjuntament; va convidar a uns companys nostres a fer de “víctimes” i, tots dos ens van dir que no havia estat fàcil, però van fer molt bé el paper que els va tocar. Felicitacions actors!!!

A les aules els nostres professors del Cicle ens van proposar fer un text explicatiu. Aquesta vegada, els  alumnes de 5èA volem compartir amb vosaltres les conclusions que vam recollir en els nostres textos del taller d’escriptura.

  • He de dir que la representació teatral m’ha agradat i m’ha ajudat a veure el  malament que ho pot arribar a passar la víctima i la importància d’explicar el què està passant si ho sabem o ho presenciem... (Ferran G.).
  • S’ha d’aturar el tema del Bullying ja! (Irian B.)
  • M’ha agradat molt aquesta representació ja que és un tema força interessant i hem pogut donar la nostra opinió i fer preguntes que ens han ajudat a aclarir-nos i a fer-nos una idea del que realment és el Bullying (Ainhoa G.)
  • Finalment, us puc dir que la conclusió que he tret de tot això és que ningú hauria de fer Bullying a ningú, perquè ens fa sentir malament a tots (Anna C.)
  • El Bullying és una acció que s’ha d’eradicar i no pot seguir perquè està sent motiu de suïcidis i de que molta gent ho estigui passant malament (Alex A.)
  • A mi m’ha agradat molt l’obra que han fet i penso que el Bullying hauria de desaparèixer... (Claudia F.)
  • Ha estat molt interessant, perquè no estava molt informada del que era el Bullying.. A mi m’ha afectat molt! (Júlia Q.)
  • A mi aquesta obra de teatre m’ha interessat moltíssim (Doua A.)
  • Crec que si ets una víctima has d’intentar demanar tota l’ajuda que puguis (Carla A.)
  • M’ha agradat (Noufer E.)
  • No vull que li passi a ningú més! (Izan M)
  • El Bullying és molt perillós (Aida H.)
  • M’ha agradat perquè es veu l’esforç que han ficat els actors quan ho representaven. Jo no sabia del tot què era el Bullying (Xènia B.)
  • Aquesta obra ha estat molt interessant perquè no sabia què era el Bullying (Alfredo P.)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada